Zijn er nadelen bij het het kopen van gebruikte bureaus? – Workliving
Gratis verzending vanaf €30 Betaal vooraf of achteraf Niet tevreden, geld terug

Zijn er nadelen bij het het kopen van gebruikte bureaus?

Zijn er nadelen bij het het kopen van gebruikte bureaus?
Uw bureau maakt een statement over wie u bent. Een groot nadeel van het kopen van een tweedehands bureau is dat je een kleinere selectie hebt om door te bladeren. De meeste beschikbare stijlen zijn waarschijnlijk ook verouderd en ondersteunen de IT-behoeften van uw bedrijf niet.

Uw medewerkers brengen het grootste deel van de werkdag aan hun bureau door, dus u wilt dat ze zich gewaardeerd voelen door hen kwalitatief hoogwaardige bureaus te leveren.
Zijn er nadelen bij het het kopen van gebruikte bureaus?
Kantoorergonomie is de praktijk van het aanpassen van een bureau aan de behoeften van de moderne werknemer. Met andere woorden, de werknemer heeft een centrale plaats in het ontwerpproces van de werkruimte. Een ergonomisch bureau past beter bij uw huidige kantoormeubilair, bevordert een juiste houding en verhoogt de productiviteit. U bespaart ook tijd door uw bureau te upgraden, aangezien een nieuw bureau beter zal functioneren om de activiteiten soepel te laten verlopen. U hoeft zich geen zorgen te maken over het repareren van een wiebelende poot of een constant vastlopende lade als u nieuwe meubels koopt.

Let wel op! Er zijn genoeg bedrijven die fatsoenlijke refuribshed bureaus aanbieden met garantie! Dit is wanneer u voor de duurzame & goedkopere keuze wenst te gaan altijd een betere oplossing.


Oudere bureaumodellen hebben niet dezelfde functies als de huidige ergonomische bureaus. De modellen van vandaag zijn gericht op uw behoeften om u comfortabel en productief te houden. Moderne ergonomische bureaus bevatten functies zoals zit-sta-bureaus, waarmee u uw bureaublad kunt verhogen met een elektrische hendel wanneer u uw benen moet strekken. 

Daarom is het advies om te kijken bij refurbished bureaus of misschien een niet gebruikt ouder model wat wel aan uw arbeidseisen voldoet.

Waar moet u op letten wanneer u een refubished bureau wenst te bestellen? 

  • Heeft u garantie op uw bestelling? 

Dit laat vaak zien of er fatsoenlijk te werk is gegaan bij het gebruikte bureau. Wanneer er garantie op gegeven word dan laat dit op z'n minst zien dat de aanbieder vertrouwen heeft in het product.

  • In welke staat is het product?

Besteld u een gebruikt bureau is het altijd wijsheid om te kijken of de staat wel nog acceptabel 

  • Pas op voor hogere kosten op lange termijn!
Het lijkt altijd fijner om het gebruikte te kopen door de prijs. Maar in veel gevallen kunt u duurder uit zijn als het product niet binnen boven genoemde voorwaardes valt!

Laat een reactie achter

Let op, opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.

Waar ben je naar op zoek?